Przejdź do treści
Specjalistyczny sklep rolkarski
100% zadowolonych Klientów
Dopasowujemy rolki do Ciebie
Sklep stacjonarny w Warszawie

Serwis Rolek

ODBARCZANIE:

Odbarczanie to najskuteczniejsza i najpowszechniejsza metoda modyfikacji skorupy w rolkach. Takie miejsca jak na przykład piąta lub pierwsza głowa kości śródstopia, guzowatość, kość łódkowata lub pronujące się kostki przyśrodkowe podlegają właśnie takim modyfikacjom. Polega ona na punktowym nagrzaniu skorupy do uzyskania pożądanej plastyczności w miejscu sprawiającym dyskomfort, oraz rozciągnięciu jej specjalnymi przyrządami do takiej szerokości, jaka będzie idealna dla tego miejsca.

__________

 

FREZOWANIE:

Frezowanie to inaczej skrawanie skorupy od wewnątrz, i odbywa się w bucie rolkarskim na naszym warsztacie zazwyczaj w przypadkach, w których odbarczanie nie jest możliwe. Robi się tak na przykład w pięcie, jeśli jest ona uciskana przez skorupę, choć można frezowanie stosować również naprzemiennie z odbarczaniem, aby osiągnąć jeszcze lepszy efekt. Kolejnym przypadkiem, w którym skorupę można by wyfrezować, jest miejsce, w którym strata walorów estetycznych przy odbarczaniu (odkształcenie, szwy na materiale z wierzchu skorupy) jest na tyle duża, że zamiast ciągnąć odbarczenie do oporu, można go je w tym miejscu zfrezować.

__________

 

SERWIS:

Od drobnych usterek po potencjalnie kończące żywot rolek awarie – pęknięte szlufki, połamane klamry, zgubione śruby lub starte gwinty i niedziałające zatrzaski – jeśli potrzebne jest nitowanie, klejenie, wymiana drobnych części lub po prostu ekspertyza rolkarska, to zrobimy co w naszej mocy, aby rozwiązać problem. W sezonie zimowym cieszymy się opinią jednego z najlepszych warsztatów specjalizujących się w butach narciarskich w Polsce, i od wielu lat zajmujemy się równolegle również rolkami, więc operacje zwłaszcza na skorupach takich butów, jak FRX, Twister czy Imperial to dla nas codzienność.

__________

 

WKŁADKI INDYWIDUALNE:

Wkładki te dostosowane są w pełni do stopy rolkarza – do płaskostopia i towarzyszących mu pronacji, płaskostopia poprzecznego lub wręcz odwrotnie – do wysokiego łuku stopy – aby nie tylko zwiększyć przyjemność jazdy i zmniejszyć dyskomfort wynikający ze złej pozycji stopy i nóg, ale również ulepszyć panowanie nad rolkami, dając pełen kontakt całej powierzchni stopy z podłożem rolki.

Etapy przygotowania wkładek:

– Analiza ustawienia stopy na podoskopie –

– Dobranie odpowiednich wkładek formowalnych –

– Pobranie odcisku stopy –

– Wygrzanie wkładek –

– Uformowanie wkładek i ich schłodzenie –

– Dopasowanie wkładek do rolek (szlifowanie i modyfikowanie) –

__________

 

WYKLEJANIE LINERA PIANKĄ IPS ORAZ REDUKCJA OBJĘTOŚCI:

Buty wewnętrzne bardzo często, a nawet zazwyczaj, potrafią z biegiem jazdy „rozbić się”, czyli po prostu zyskać na objętości. Wtedy to but, który leżał na nodze idealnie podczas kupna nagle okazuje się za duży. Pianką IPS wyklejamy buty wewnętrzne wtedy, kiedy jest w nich nadmiar miejsca. Częste przykłady takiego problemu to nadmierne unoszenie się pięty w bucie, luz na szerokości stopy, czy nawet na jej długości. Taka pianka ma różne grubości i twardości, dzięki czemu możemy dość precyzyjnie dobrać takie wyklejenie, które rozwiąże problem. Kolejnym krokiem w takiej sytuacji jest wypełnienie buta specjalnymi reduktorami, które zamykają objętość buta nawet o pół centymetra na całej jego płaszczyźnie, nie ujmując przy tym rolkom ich zdolności do przekazywania impulsów z nóg do kół.

__________