Przejdź do treści

DOPASOWANIE ROLEK

 

Dowiedz się więcej o naszych usługach serwisowych:

  • Modyfikowanie skorupy rolek przez odbarczanie.

Odbarczanie to najskuteczniejsza i najpowszechniejsza metoda dopasowywania rolek, poprzez poszerzanie skorupy. Takie miejsca jak piąta lub pierwsza głowa kości śródstopia, wystające guzowatości i kości łódkowate lub pronujące się kostki przyśrodkowe nie są problemem przy rozciąganiu plastiku oraz karbonu. Czytaj więcej>>

  • Frezowanie skorupy rolek.

Frezowanie rolek, to inaczej skrawanie skorupy od wewnątrz. W naszym serwisie zazwyczaj stosowane w przypadkach, w których odbarczanie nie jest możliwe lub potrzebne jest minimalne powiększenie rolki. Duża precyzja przy wyznaczaniu punktu uciskającego stopę i brak możliwości powrotu do stanu sprzed modyfikacji -to elementy, które przy frezowaniu są nieodłączne. Czytaj więcej>>

  • Modyfikacje butów wewnętrznych. 

Buty wewnętrzne z biegiem jazdy potrafią „rozbić się”, czyli zyskać na objętości. Częste przykłady takiego problemu to nadmierne unoszenie się pięty w bucie, luz na szerokości stopy, czy nawet na jej długości. Wtedy to but wewnętrzny lub skorupę, możemy wykleić pianką IPS lub wypełnić specjalnymi reduktorami, które zmniejszają objętość rolek. Inny rodzaj prac serwisowych to powiększanie rolek na zasadzie wycięcia fragmentu materiału i zastąpienia go piankami ICP lub kompresji buta wewnętrznego. Czytaj więcej>>

  • Wymiana części i naprawa rolek. 

Od drobnych usterek po potencjalnie kończące żywot rolek awarie – pęknięte szlufki, połamane klamry, zgubione śruby lub starte gwinty i niedziałające zatrzaski – jeśli potrzebne jest nitowanie, klejenie, wymiana drobnych części lub po prostu ekspertyza rolkarska, to zrobimy co w naszej mocy, aby rozwiązać problem. Serwis rolek na zasadzie przeróbki części to dla nas chleb powszedni tak jak wyszukane i nietuzinkowe customizacje. Czytaj więcej>>

  • Czyszczenie i konserwacja łożysk.

W tym miejscu dowiesz się, jak i kiedy czyścić i smarować łożyska w rolkach, a także czy jest to opłacalne. Również podpowiadamy, co jest potrzebne do tego typu prac, jakie trzeba mieć umiejętności oraz czy może nie lepiej dokonać konserwacji łożysk w serwisie. Czytaj więcej>>

  • Wkładki indywidualne i gotowe Sidas.

Wkładki te dopasowane są do stopy rolkarza – do płaskostopia i towarzyszących mu pronacji, płaskostopia poprzecznego, czy też do wysokiego łuku stopy – aby nie tylko zwiększyć przyjemność jazdy i zmniejszyć dyskomfort wynikający ze złego ustawienia stóp i nóg, ale również polepszyć kontrolę nad rolkami, dając pełen kontakt całej powierzchni stopy z podłożem rolki. Na pytania, czym różnią się wkładki Sidas, która będzie odpowiednia dla kogo oraz na szereg innych dylematów, odpowiedź znajdziesz w dziale dotyczącym doboru wkładek. Czytaj więcej>>