Opis
Podłużna śruba używana do hamulca w rolkach z serii FR (FR1, FRX, FRW, FRJ). Z uwagi na bardzo specyficzny sposób mocowania hamulca w rolkach FR, śruba ta nie będzie kompatybilna z niczym innym na rynku. Sprawa jest dość prosta, choć jest to jedna z najciekawiej zaprojektowanych osi do kół na rynku rolkarskim. Spotkaliśmy już śruby typu „racing” – jednoczęściowe, wkręcane bezpośrednio w szynę, widzieliśmy już też śruby dwuczęściowe – męska i żeńska część łączy się, aby razem od dwóch stron trzymać gwintami płozę. Tutaj mamy natomiast do czynienia ze śrubami trzyczęściowymi – zaczynamy od wspomnianej śruby typu racing, którą potem dokręcamy aż dwoma częściami męskimi. W ten sposób śruba hamulcowa wkręca się i od zewnątrz, i od wewnątrz, trzymając obie części na tyle mocno, aby żebrowanie hamulca na dwóch osiach powodowało jak najmniejszą stratę impulsów energii, co przekłada się na znacznie krótszą drogę hamowania. Z oczywistych względów śruba wymaga wykręcania jej dwoma kluczami – jeden podtrzymuje śrubę w miejscu, a drugi wykręca przeciwległą śrubę. Pamiętać należy więc o tym, aby najpierw wykręcić śrubę wkręcaną do łebka dużej śruby, potem przytrzymać ją imbusem za ten właśnie łepek, wykręcając przeciwległą część męską.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.